sobota, 13 listopada 2010

Wrota Chałubińskiego 2022 m n.p.m.














4 komentarze:

  1. Cudny poranek, odpalam neta a tu Morskie Oko, Mnich i oczywiście Wrota Chałubińskiego - przepiękne zdjęcia, jak zawsze zresztą. Ja w Tatrach byłam w sierpniu tego roku, ach wróciło by się tam teraz , zaraz. Pozdrawiam z górską nostalgią w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rafał jak zawsze zwiedzasz i pokazujesz wspaniałe miejsca naszych Tatr, w które to miejsca nie zawsze wszyscy mogą dotrzeć (jak ja). Dzięki i Pozdrawiam. mirroo17

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkręcasz się z nadrabianiem zaległości:P
    A'propos naszej ostatniej rozmowy - mam coraz większego smaka, musi nam się udać.
    Pozdro - wiesz kto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu też wiesz kto ;D Dzięki Tobie mogę oglądać te piekne nasze góry, dla mnie raczej nieosiągale do zobaczenia w naturze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń